გაკვეთილის გეგმის
ფორმა/სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მერი დავითაშვილის სიმღერა,,პატარა
მატარებელი“-ს შესწავლა
|
სწავლების საფეხური
|
მესამე კლასი
|
მოსწავლის პროფილი
|
კლასში ირიცხება25 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა
|
ამ გაკვეთილითგანუმტკიცდებათ ცოდნა მერი დავითაშვილის შემოქმედების შესახებ,
განუვითარდებათ მოსმენის ჩვევა,მუსიკალური მეხსიერება, რიტმის გრძნობა, საკუთარი
აზრის დასაბუთების უნარი.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი რიტმის დამახსოვრება, სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად სიმღერის
უნარ-ჩვევების განვითარება,მოსმენილი და შესწავლილი მუსიკალური მასალის ყოველდღიურობასთან
დაკავშირების უნარ-ჩვევების განვითარება. მუსიკის მოსმენისას მიღებული შთაბეჭდილების
პლასტიკით გადმოცემა
|
წინასწარი ცოდნა
|
ბავშვებმა იციან მერი დავითაშვილის შემოქმედება და რამოდენიმე სიმღერა
|
შეფასების საგანი დაპროცედურები
|
ვამღერებ ინდივიდუალურად დაჯგუფურად, დავაკვირდები როგორ აითისეს ახალი
მასალა,გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას და სიტყვიერ კომენტარს
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სახელმძღვანელო,მოსმენა აუდიო დისკით,შესწავლა
ფორტეპიანოს საუალებით
|
გაკვთილის
მსვლელობა
|
აქტივობები 1 მხიარული ნოტები 5 წთ 2 რიტმულ-ინტონაციური სავარჯიშოები,
10 წთ 3სიმღერების გამეორება 10 წთ 4 ახალი სიმღერის შესწავლა 10 წთ 5 მუსიკალური
განტვირთვა 10წთ. სიმღერის განმტკიცება მოხდება შემდეგ გაკვეთილზე.
|
No comments:
Post a Comment