1.
პროექტის
სახელწოდება
მუსიკა
2.
პროექტის მთავარი იდეა თემა 1-2 წინადადებით
3.
პროექტის აქტუალობა
4.
პროექტის მიზნები
5.
მონაწილეთა ასაკი.
6.
ვადები.ხანგრძლივობა:
7.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
8.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
9.
პროექტის მსვლელობა ძირითადი აქტივობები:
10. საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. პროექტის
ხელმძღვანელი მასწავლებელი;
12. ხელმძღვანელის
ელ. ფოსტა;
13. პროექტის
ვებ-გვერდი/ბლოგი;
პროექტი "მუსიკის" გეგმა
1.პროექტის სახელწოდება: - მუსიკა
2.პროექტის მთავარი იდეა( თემა) - ხალხური და კლასიკური მუსიკალური ინსტრუმენტები
3.პროექტის აქტუალობა: - ამ პროექტის არჩევა განაპირობა იმან, რომ ბავშვებს სურთ გაიგონ,რა როლი აქვთ ადამიანის ცხოვრებაში ზოგადად მუსიკას და რა დანიშნულება აქვს მუსიკალურ ინსტრუმენტებს.პრაქტიკაში,როგორ გამოიყენებენ ამ ცოდნას.
4.პროექტის მიზნები: - შევისწავლოთ ჯგუფურ მუშაობაში,მუსიკის შესწავლით რას მიაღწიეს ადამიანებმა,რისთვის არის საჭირო მუსიკალური ინსტრუმენტები,რით განსხვავდება ერთმანეთისგან ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.რა ფორმისაა და როგორი რეგისტრი აქვთ ამა-თუ იმ ინსტრუმენტს.
5.მონაწილეთა ასაკი: - 9 კლასი
6.ვადები/ ხანგრძლივობა: -
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: - შევისწავლით რა როლი უჭირავს ადამიანის ცხოვრებაში მუსიკას.რისთვის ჭირდებათ ინსტრუმენტები.რით განსხვავდება ერთმანეთისგან ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: - ვიდეო და აუდიო მასალა,სხვადასხვა ინსტრუმენტები
9.პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები) -ბავშვებს ვუხსნი რა არის მუსიკა.რისთვის ჭირდება ესა-თუ ის ინსტრუმენტი.რა დროს ჭირდებათ ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.ვინ არიან ცნობილი მუსიკოსები,რომლებიც უკრავენ სხვადასხვა ინსტრუმენტებზე
10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: -
11.პროექტის ხელმძღვანელი:
2.პროექტის მთავარი იდეა( თემა) - ხალხური და კლასიკური მუსიკალური ინსტრუმენტები
3.პროექტის აქტუალობა: - ამ პროექტის არჩევა განაპირობა იმან, რომ ბავშვებს სურთ გაიგონ,რა როლი აქვთ ადამიანის ცხოვრებაში ზოგადად მუსიკას და რა დანიშნულება აქვს მუსიკალურ ინსტრუმენტებს.პრაქტიკაში,როგორ გამოიყენებენ ამ ცოდნას.
4.პროექტის მიზნები: - შევისწავლოთ ჯგუფურ მუშაობაში,მუსიკის შესწავლით რას მიაღწიეს ადამიანებმა,რისთვის არის საჭირო მუსიკალური ინსტრუმენტები,რით განსხვავდება ერთმანეთისგან ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.რა ფორმისაა და როგორი რეგისტრი აქვთ ამა-თუ იმ ინსტრუმენტს.
5.მონაწილეთა ასაკი: - 9 კლასი
6.ვადები/ ხანგრძლივობა: -
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: - შევისწავლით რა როლი უჭირავს ადამიანის ცხოვრებაში მუსიკას.რისთვის ჭირდებათ ინსტრუმენტები.რით განსხვავდება ერთმანეთისგან ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: - ვიდეო და აუდიო მასალა,სხვადასხვა ინსტრუმენტები
9.პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები) -ბავშვებს ვუხსნი რა არის მუსიკა.რისთვის ჭირდება ესა-თუ ის ინსტრუმენტი.რა დროს ჭირდებათ ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტები.ვინ არიან ცნობილი მუსიკოსები,რომლებიც უკრავენ სხვადასხვა ინსტრუმენტებზე
10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: -
11.პროექტის ხელმძღვანელი:
12.ხელმძღვანელი
No comments:
Post a Comment